Eerste bericht

Hallo!

Super leuk dat je op mijn blog beland bent! Mijn naam is Laura en ik ben 16 jaar oud. Ik heb na lang denken toch maar weer een blog gemaakt want ik vind het eigenlijk best wel leuk. Ik weet nog niet wanneer ik allemaal ga uploaden, want ik ben druk met school. Ik probeer zoveel mogelijk te uploaden.

Op mijn blog kan je berichten zoals reviews, tags, wrap-ups, hauls en allerlei soort lijstjes verwachten. Ik probeer alle boeken die ik heb gelezen te reviewen, maar aangezien ik sneller lees dan reviews schrijf gaat dit lastig worden. Wanneer je het leuk zou vinden om een review van een bepaald boek te willen lezen kan je dat altijd aan mij vragen. Ik sta open om boeken te reviewen die ik al een keer heb gelezen.

Als je nog wat wil weten over mij kan je naar de over mij pagina gaan. Wil je nog meer weten dan kan je mij altijd een berichtje sturen via instagram. Ik hoop dat ik je vaker terug ga zien op mijn blog!

blog-aflsuiter

Geef een reactie

