De ongelezen boeken in mijn kast

Processed with VSCO with p5 preset

Ik heb niet redelijk veel ongelezen boeken in mijn boekenkast, maar ik heb er wel wat! Er zitten een aantal boeken bij die ik al heb gelezen en daarna pas heb gekocht, maar die noem ik dan ook niet want ik heb ze al een keer gelezen.

  • The Assassin’s Blade – Sarah J. Maas
  • Empire of Storms – Sarah J. Maas
  • Quidditch Through The Ages – Kennilworthy Whisp (J.K. Rowling)
  • Tales of Beedle the Bard – J.K. Rowling
  • Fantastic Beasts and Where to find them – Newt Scamander (J.K. Rowling)
  • All The Bright Places – Jennifer Niven
  • Pride and Prejudice – Jane Austen
  • Mosquitoland – David Arnold
  • The Book Thief – Markus Zusak
  • Caspar Lee – Caspar Lee
  • Our Chemical Hearts – Krystal Sutherland
  • Heartless – Marissa Meyer
  • The Case of the Beasts: Explore the Film Wizardry of Fantastic Beasts and Where to Find Them – Mark Salisbury
  • Harry Potter Page to Screen: The complete filmmaking journey – Bob McCabe

Dit waren alle boeken die op dit moment ongelezen in mijn kast staan die ik nog nooit eerder heb gelezen.

blog-aflsuiter

Geef een reactie

