Standalone Sunday #1

Processed with VSCO with p5 preset

Ik zag deze post op Disappear into Books en het leek me wel een leuk idee. Standalone Sunday is een wekelijkse post bedacht door bookslayerReads. Elke zondag wordt er een standalone die ik leuk vond beschreven. Ik vind dit ook een leuk idee, want standalones zijn zoals Chantal van Disappear into Books zei inderdaad ongewaardeerd en worden naar de achtergrond geschoven alsof ze niet meer belangrijk zijn.

Standalones zijn in mijn mening even leuk als series. Natuurlijk heb je bij een serie dat je die langer kan lezen omdat er meer boeken zijn etc, maar soms is het ook wel leuk om eens een keer wat korters te lezen. Ik weet nog niet of ik dit elke zondag ga doen, maar ik ga het sowieso vaker doen! Deze week heb ik The Unexpected Everything van Morgan Matson gekozen. Ik las dit boek afgelopen zomer in Frankrijk onder het genot van een lekker zonnetje.

Synopsis van Goodreads:

Andie had it all planned out. When you are a politician’s daughter who’s pretty much raised yourself, you learn everything can be planned or spun, or both. Especially your future. Important internship? Check. Amazing friends? Check. Guys? Check (as long as we’re talking no more than three weeks).

But that was before the scandal. Before having to be in the same house with her dad. Before walking an insane number of dogs. That was before Clark and those few months that might change her whole life. Because here’s the thing—if everything’s planned out, you can never find the unexpected. And where’s the fun in that?

Ik vond dit boek erg leuk en niet alleen omdat het er een leuk liefdesverhaal in zit. In het verhaal volg je Andie die van alles mee maakt. Andie had haar hele zomer al gepland, maar op het laatste moment veranderde dit totaal waardoor ze de hele zomer thuis zit met haar vader. Andie en haar vader hebben niet de beste band met elkaar en ze botsen dan ook vaak.

Ik vond het erg interessant om te lezen hoe Andie en haar vader steeds meer een band vormen hoe verder je het boek in bent. Ik vond het ook leuk om te lezen hoe Andie nieuwe mensen ontmoet en andere dingen ontdekt die buiten haar comfort zone zijn. Ik weet zeker dat heel veel mensen dit boek nog niet gelezen hebben terwijl ze dat wel moeten doen! Je krijgt er echt geen spijt van!

blog-aflsuiter

Geef een reactie

