Wrap-up + haul Januari

Processed with VSCO with p5 preset
Het is misschien een beetje laat, maar vandaag wil ik mijn wrap-up en haul van Januari met jullie delen! Ik heb deze maand 8 boeken gelezen en ik heb ook 8 boeken gekocht/gekregen.

De volgende boeken heb ik deze maand gelezen:

  • Vampire Academy – Richelle Mead [reread] ☆☆☆☆☆
  • Frostbite – Richelle Mead [reread] ☆☆☆☆☆
  • Shadow Kiss – Richelle Mead [reread] ☆☆☆☆☆
  • Blood Promise – Richelle Mead [reread] ☆☆☆☆☆
  • Die Zomer – Wanda Reisel [school] ☆☆☆
  • Spirit Bound – Richelle Mead [reread] ☆☆☆☆☆
  • Last Sacrifice – Richelle Mead [reread] ☆☆☆☆☆
  • January (Calendar Girl #1) – Audrey Carlan ☆☆☆

Een goede leesmaand al zeg ik het zelf.


Deze boeken heb ik deze maand gekocht/gekregen. Een aantal van deze boeken heb ik al een keer gelezen:

  • Clockwork Angel (The Infernal Devices #1) – Cassandra Clare
  • Clockwork Prince (The Infernal Devices #2) – Cassandra Clare
  • Clockwork Princess (The Infernal Devices #3) – Cassandra Clare
  • Harry Potter: Page to Screen – Bob McCabe
  • The Case of the Beasts – Mark Salisbury
  • Heartless – Marissa Meyer
  • Vampire Academy Stories – Richelle Mead
  • Carve the Mark – Veronica Roth

Ik ben best blij met mijn haul, alhoewel ik misschien nu eerst even wat boeken moet uitlezen voordat ik nieuwe koop.. Achja, dat zien we dan wel weer.

blog-aflsuiter

Geef een reactie

