TAG: currently reading

Processed with VSCO with p5 preset

Ik zag deze tag bij Jolien, een vriendin van mij, op Along the Pages en ik dacht, hey dit is eigenlijk een best leuke tag. Vandaar dat ik deze tag vandaag voor jullie heb! De tag is oorspronkelijk in het Engels, dus ik heb de vragen even naar het Nederlands vertaald.

Lees je liever een boek of meerdere tegelijkertijd?
Een, maar soms is het wel fijn om bij een wat ‘zwaarder’ boek bijvoorbeeld een contemporary er naast te lezen zodat je niet in een reading slump komt.

Wanneer je meerdere boeken tegelijkertijd leest, hoe bepaal je dan wanneer je een ander boek wil lezen?
Als ik merk dat ik teveel informatie heb opgenomen van het wat ‘zwaardere’ boek dan stop ik met lezen en ga ik of verder in het andere boek of ik stop helemaal met lezen.

Wissel je ooit van boekenlegger wanneer je halverwege een boek bent?
Nee, ik heb eigenlijk altijd dezelfde boekenlegger als ik een boek lees.

Waar laat je het boek dat je op dit moment leest?
Waar ik voor het laatst heb gelezen: de ene keer op de bank, de andere keer op de tafel en weer de andere keer op mijn bed.

Wanneer lees je het meest?
In de vakanties en op doordeweekse dagen vaak ’s middags.

Processed with VSCO with p5 preset

Hoelang lees je gemiddeld per keer?
Dat verschilt, vaak ongeveer een uur, maar de andere keer kan dat ook oplopen tot 3 uur.

Lees je hardcovers met het dustjacket aan of niet?
Nee, ik ben bang dat ik hem dan beschadig.

In welke houding lees je?
Vaak zittend of half-liggend.

Breng je het boek dat je op dat moment lees mee naar plekken waar je heen gaat?
Soms, vaak lees ik een ebook en fysiek boek tegelijk dus als ik dan niet thuis ben kan ik in het ebook lezen.

Hoevaak update je je status van het boek dat je op dat moment aan het lezen bent op Goodreads?
Elke keer wanneer ik weer een stuk heb gelezen. 

Ik vond het leuk om deze tag in te vullen en voel je vrij om hem zelf ook in te vullen!

blog-aflsuiter

Geef een reactie

